Any Good Places In Florida? (1 Viewer)

Tetsuden

Smearing jam on my pants like a real crustie
Joined
Aug 7, 2016
Messages
17
Age
22
Hometown
Brandon, United States
Website
toseekandsave.tumblr.com
There used to be stellar group of abandoned houses on a stretch of the Alafia river in Brandon, even a small island in the center of the river with some sort of storage barn on it. unfortunately, they've all since been torn down. Even the island was dug out :(
 
Click here to buy the Anarchist's Guide to Travel!

Dale719

Lurker
Joined
Jul 9, 2017
Messages
2
Hometown
Tampa, Florida
All right, thanks!

I'm in the Fort Lauderdale area, regardless of what my location says.

I feel like such a noob. Man, I haven't even out ran Publix. Damn.
They do have decent sushi, you're right.
Yeah, I was thinking of beating the locks out with a rock, but I don't want to be part of why Walmart starts using the damn compactors too, and end up screwing someone over in the future who may really need it.

It seems like so much fun, though. I used to not even consider it, but then I saw some of the videos some people have taken... it looks incredible. Especially for someone who loves the outdoors.

I read a bunch of the stuff here on train hopping. It only made me want to do it more.
All right, I'll take my path on the road first. Thank you for the advice. I really appreciate it. Although how will I find someone to eventually take me along with them on a train?
Im an experienced traveler/gypsy/rainbow/hobo. Gonna hit the trax soon from Tampa and head out west. Looking for a road dawg. Hmu if u want dude
 

Koala

sleeps 22 hours a day, eats chutes and leaves
Joined
Nov 3, 2015
Messages
560
Age
23
Hometown
NY
Website
ciggybuttbrain.wordpress.com
I got excited about this thread as I'll be moving back to Miami in a few months (finally gonna finish this Uni degree) and really dreading it, figured maybe a cool thing or 2 would cheer me up about returning to the humid wasteland, but as I read I realized 70% of this thread is just reinforcing how horrible Florida is :(
 

Koala

sleeps 22 hours a day, eats chutes and leaves
Joined
Nov 3, 2015
Messages
560
Age
23
Hometown
NY
Website
ciggybuttbrain.wordpress.com
I've never done any urbex in FL...when I'm back there I'll be pretty determined to find some cool spots to hang out/explore so I will return here if/when I find anything
 

angerisagift

Wayfarer
Joined
Apr 20, 2015
Messages
486
Age
47
Hometown
Greeley
I know I'm gonna be rubber tramping it there, probably will ditch the car afterwards. I wanna see the fl beach solo bad before I head to the mid west. Probably gonna ditch the car at the app trail
I like Melbourne FL. Daily Bread is the Soup kitchen. Opens 7 am . Showers and food. Breakfast is coffee donuts. Lunch is more full filling. Plus u can get mail there too
 

Waters

Lurker
Joined
Oct 8, 2017
Messages
48
Hometown
Milky Way
Damn... I need to get out of this state. I hate Florida. At least every part of it I know.
Still in FL? I'm in Tampa leaving in a few months born and raised here unfortunately. Ya I despise the gunshine state every part except the Keys.
 

Shaggy Rogers

Newbie
Joined
Jan 30, 2017
Messages
98
Age
22
Hometown
Dawsonville,GA
Just go south. The farther south you go the more overgrown it gets, and the people are slightly nicer/smarter. Fuck, if you know your survival skills, go into the everglades and be a bigfoot. Walk down to flamingo or something, just dont forget a fishing pole.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

About us

  • Squat the Planet is the world's largest social network for misfit travelers. Join our community of do-it-yourself nomads and learn how to explore the world by any means necessary.

    More Info

Support StP!

Donations go towards paying our monthly server fees, adding new features to the website, and occasionally putting a burrito in Matt's mouth.

Total amount
$105.00
Goal
$100.00

Monthly Goals

  1. Paying the Bills
    $50.00 of $50.00 - reached!
    The first $50 in donations go towards paying our monthly server fees and adding new features to the website. Once this goal is reached, we'll see about feeding Matt that burrito.
  2. Buy Matt a Beer
    $75.00 of $75.00 - reached!
    Now that we have the bills paid for this month, let's give Matt a hearty thank you by buying him a drink for all the hard work he's done for StP. Hopefully his will help keep him from going insane after a long day of squishing website bugs.
  3. Feed Matt a Burrito
    $100.00 of $100.00 - reached!
    Now that the bills are paid and Matt has a beer in his hand, how about showing him your love by rewarding all his hard work with a big fat burrito to put in his mouth. This will keep him alive while programming new features for the website.
  4. Finance the Shopping Cart
    $105.00 of $200.00
    Now that the bills are paid and Matt is fed, perhaps it's time to start planning for those twilight years under the bridge... if only he had that golden shopping cart all the oogles are bragging about these days.

Latest Status Updates

returning refreshed, refurbished and re-treaded ... om back what did i miss?
Offline for a short stint. Be back soon.
NOLA anybody? i got wheels. thinking about getting something to drink and marking some trains
Oddman wrote on Brodiesel710's profile.
Nice picture, on the Wikipedia "hobo" page... I was working on that page a little, a few weeks ago. It's a total mess and I just scratched the surface, but I keep watching and hoping someone else will improve it. That photo improves it for sure. Wish I knew enough about hobo history to write something decent there.
Got a new pad in CinCinNasty , anyone passing nearby hit me up. Got a couch and brews
.and smoke if that's your thing.
el Pasooooo.... here I AM. Sticken out like a white girl in mexico haha. Hitchen to white sands in a couple days oo baybeh ~ who's out here?
Still learning how this werkz lol
gonna be in pismo/san luis for a few days i need some rest before getting back on the highway
Sacramento..
Anyone wanna meet up in AZ?
why are humans such shit heads? i'm currently getting scammed out of a thousand dollar laptop on ebay...

Staff online